Call center operátor

Call Center

Csatlakozz Magyarország egyik vezető telekommunikációs cégéhez Call center operátor pozícióba! Legyél Te a békéscsabai vagy a debreceni Call centerünk következő tagja, ahol összeszokott, támogató közösség, valamint egy hosszú távra szóló, stabil munkahely várja érkezésedet! Munkád során aktívan járulhatsz hozzá a DIGI Kft. töretlen sikereihez, magas minőségű szolgáltatásaihoz, és kiemelkedően ügyfélbarát hozzáállásához.
Feladatok
Neked találták ki ezt a munkát, ha:
  • bejövő hívásban profin kezelnéd az ügyfeleink kérdéseit, igényeit;
  • erősnek érzed magad abban, hogy kiváló minőségű szolgáltatásokat értékesíts;
  • vágysz arra, hogy szakértő coach fejlessze a kommunikációs, és értékesítési képességed
Elvárások
  • Nyitottság az újra és a tanulásra
  • Jó kommunikációs- és kapcsolatteremtő készség
  • Megbízhatóság, rugalmasság és precizitás
Szükséges képzettségek
  • Alapfokú végzettség
Előnyök
  • IT/ távközlési /telekommunikációs affinitás
Amit kínálunk
  • Magyar nyelvű ügyfél-kommunikáció, de ha angolul is elboldogulsz, azt külön díjazzuk
  • Call Centerünk a hét minden napján, 0-24 órában üzemel. A rugalmasan kezelt havi beosztás szabad hétvégéket és szabad hétköznapokat egyaránt biztosít Neked. Műszakjaink: 06:00 – 14:00, 08:00 – 16:00, 13:00 – 21:00, 14:00 – 22:00, 22:00 – 06:00 éjszakai műszak önkéntes jelentkezés alapján vállalható). Teljesítménytől függően beosztásodat akár saját magadnak is elkészítheted!
  • Határozatlan idejű munkaszerződés, hosszú távú stabil munkalehetőség
  • DIGIMobil dolgozói csomag
  • Fix alapbér - már a betanulási időszaktól kezdve
  • Motiváló jutalékrendszer
  • Hosszútávú munkalehetőség, stabil hátterű vállalat
  • Cafeteria a próbaidő után
  • Szakmai képzések, folyamatos fejlődési lehetőség, támogató közösség
Munkavégzés helye
  • Békéscsaba , Debrecen
Jelentkezési határidő
  • 2022-09-30