Call center munkatárs

Call Center

Magyarország egyik vezető telekommunikációs cége, megbízható, munkájára igényes munkatársat keres az alábbi munkakörbe.

Feladatok
A DIGI Kft., leendő és meglévő ügyfélkörének telefonon történő kiszolgálása:

  • Termékinformáció és szerződésekkel kapcsolatos információk biztosítása
  • Számlázási és technikai segítségnyújtás
  • Panaszkezelés
  • Adminisztratív feladatok ellátása
Elvárások
  • Kiváló kommunikációs és információs készség
  • IT/ távközlési /telekommunikációs affinitás
  • Pontos, precíz munkavégzés
Szükséges képzettségek
  • Középfokú végzettség
Előnyök
  • Műszaki/informatikai végzettség
Amit kínálunk
  • HOME OFFICE-barát Call Center! A DIGI a világjárvány ideje alatt is szem előtt tartja dolgozói, ügyfelei és egyéb partnerei védelmét, ezért az interjúk online történnek, a képzéseket távoktatással oldjuk meg, valamint támogatjuk az otthoni munkavégzést is.
  • Előrelépési és szakmai fejlődési lehetőség
  • Magyar nyelvű ügyfél-kommunikáció, de ha angolul is elboldogulsz, azt külön díjazzuk
  • Képzések, melyek segítségével telekommunikációs és távközlési szakértővé válhatsz
  • Támogató közösség, szuper kollégák, jó hangulat
  • Többműszakos munkavégzés (0-24h telefonos ügyfélszolgálat) váltott műszakban, rugalmas beosztásban, hogy összeegyeztethesd egyéb elfoglaltságaiddal. Műszakjaink hétfőtől vasárnapig: 06:00 – 14:00, 08:00 – 16:00, 13:00 – 21:00, 14:00 – 22:00, 22:00 – 06:00 (éjszakai műszak opcionális)
  • Hosszútávú munkalehetőség, stabil hátterű vállalat
  • Cafeteria juttatás a próbaidő után
  • DIGIMobil dolgozói csomag
Munkavégzés helye
  • Békéscsaba , Debrecen , Miskolc , Pécs
Jelentkezési határidő
  • 2021-05-31