Lakossági szegmensmenedzser

Marketing, Média, PR

A szegmensmenedzser kulcsszerepet játszik a DIGI-re váró átalakulásában. Kiemelt feladata a lakossági piac aktivitásainak megtervezése, kidolgozása és végrehajtása, a szegmens kommunikációs tervének megalkotása. Munkájával egyszerre segíti az ügyfélszerzést, az árbevétel növelést és a kiváló ügyfélélmény létrejöttét. Szorosan együttműködik a társterületekkel, kiváltképp a termékmenedzserekkel és a kommunikációs munkatársakkal.
Feladatok
  • Új kereskedelmi ajánlatok felkutatása, megtervezése, elfogadtatása, végrehajtása, bevezetése
  • Éves aktivitási terv kidolgozása
  • Részvétel a vállalati stratégia kialakításában
  • Kommunikációs anyagok elkészítésének koordinálása, támogatása
  • A szegmens piaci teljesítményének folyamatos figyelemmel követése
  • Riportok, elemzések készítése, döntéselőkészítés
  • Versenytárs figyelés
  • Társosztályokkal való kapcsolattartás
Elvárások
  • Hasonló munkakörben szerzett legalább 5 éves tapasztalat
  • Kiváló elemzőkészség és stratégiai gondolkodás
  • Proaktív, ügyfélközpontú szemléletmód és eredményorientáltság
  • Kiváló kommunikációs és tárgyalási készség
  • Iroda alkalmazások (Windows, MS Office) magas szintű ismerete
Szükséges képzettségek
  • Felsőfokú végzettség
Előnyök
  • Termékfejlesztésben/termékmenedzsmentben/telekommunikációs szektorban szerzett tapasztalat
Amit kínálunk
  • Hosszútávú munkalehetőség, stabil hátterű vállalat
  • Felelősségteljes, szakmai kihívást nyújtó változatos, érdekes feladatok
  • Fiatalos légkör, támogató csapat
  • Élet- és balesetbiztosítás
  • Home office lehetőség
  • Cafeteria juttatás a próbaidő után
Munkavégzés helye
  • Budapest
Jelentkezési határidő
  • 2023-06-30