Adminisztrátor

Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka

Magyarország egyik vezető telekommunikációs cége, megbízható, munkájára igényes munkatársat keres az alábbi munkakörbe.
Feladatok
  • Mobil állomások kivitelezésével kapcsolatos számlák kezelése
  • Napi kapcsolattartás a társosztályokkal, valamint együttműködés a mobil állomások bérleti szerződéseivel és bérleti díjaival foglalkozó munkatársakkal
  • Az alvállalkozói teljesítéshez köthető számlák, bizonylatok kezelése
  • Riportok készítése
  • Adminisztratív feladatok ellátása

Elvárások
  • MS Office felhasználói szintű ismerete
  • Minimum 2 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Pontos, precíz munkavégzés
Szükséges képzettségek
  • Középfokú végzettség
Előnyök
  • Pénzügyi ismeretek
Amit kínálunk
  • Cafeteria juttatás a próbaidő után
  • Határozatlan idejű munkaszerződés, hosszú távú stabil munkalehetőség
  • Felelősségteljes, szakmai kihívást nyújtó változatos, érdekes feladatok
  • Versenyképes bérezés
  • Élet-és balesetbiztosítás
Munkavégzés helye
  • Budapest
Jelentkezési határidő
  • 2023-06-30