Értékesítési adminisztrátor

Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka

Magyarország egyik vezető telekommunikációs cége, megbízható, munkájára igényes munkatársat keres az alábbi munkakörbe.
Feladatok
  • Üzletkötőktől naponta beérkező előfizetői szerződések átvétele, ellenőrzése, feldolgozása
  • A központ által meghatározott értékesítési felületeken beérkező megrendelések teljes körű kezelése
  • Igények feldolgozása, nyilvántartása, rögzítése
  • Üzletkötőktől érkező telefonhívások/kérdések megválaszolása
  • Riportok, kimutatások és jelentések készítése
  • Értékesítési osztály tevékenységének adminisztrációs segítsége
Elvárások
  • MS Office felhasználói szintű ismerete
  • Kiváló kommunikációs és információs készség
  • Pontos, precíz munkavégzés
Szükséges képzettségek
  • Középfokú végzettség
Amit kínálunk
  • Hosszútávú munkalehetőség, stabil hátterű vállalat
  • Önálló csapatorientált munkavégzés
  • Felelősségteljes, szakmai kihívást nyújtó változatos, érdekes feladatok
  • Fiatalos légkör, modern munkakörnyezet
  • Cafeteria juttatás a próbaidő után
Munkavégzés helye
  • Budapest
Jelentkezési határidő
  • 2021-12-22