Call center munkatárs

Call Center

Csatlakozz Magyarország egyik vezető telekommunikációs cégéhez Call center munkatárs pozícióba! Legyél Te a békéscsabai vagy a miskolci Call centerünk következő tagja, ahol összeszokott, támogató közösség, valamint egy hosszú távra szóló, stabil munkahely várja érkezésedet! Munkád során aktívan járulhatsz hozzá a DIGI Kft. töretlen sikereihez, magas minőségű szolgáltatásaihoz, és kiemelkedően ügyfélbarát hozzáállásához.
Responsibilities
A DIGI Kft., leendő és meglévő ügyfélkörének telefonon történő kiszolgálása:
  • Termékinformáció és szerződésekkel kapcsolatos információk biztosítása
  • Számlázási és technikai segítségnyújtás
  • Panaszkezelés
  • Adminisztratív feladatok ellátása
Requirements
  • Open-mindedness for learning and evolving
  • Good communication and social skills
  • Reliability, flexibility and precision
Required skills
  • Secondary education
Advantages
  • IT / telecommunications affinity
Benefits
  • Supportive community, oppurtunity for advancement and professional development
  • Communication with costumers is in Hungarian, but if you speak in English, we will reward it
  • Our call center is open every day of the week, 0-24 hours. The flexible monthly schedule gives you both free weekends and free weekdays. Our shifts: 06:00 – 14:00, 08:00 – 16:00, 13:00 – 21:00, 14:00 – 22:00, 22:00 – 06:00 (night shifts can be arranged on a voluntary basis). Depending on your performance, you can even create your own schedule!
  • Indefinite employment contract, long-term stable job opportunity
  • DIGIMobil employee package
  • Cafeteria allowance after the probation period
  • In addition to office work, we also provide home office for a specified percentage of working time
  • Competitive salary
Location of work
  • Békéscsaba , Miskolc
Application deadline
  • 2021-09-30